לינוי אשרם טוקיו - Vgdkdf9xooum / לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בהתעמלות אומנותית!

לינוי אשרם טוקיו - Vgdkdf9xooum / לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בהתעמלות אומנותית!. חמש שנים שלינוי אשרם סוחבת על עצמה נטל כבד מנשוא של ציפיות. מאמצי המתעמלת האומנותית להישאר בשיא, למרות דחיית המשחקים האולימפיים. יותר מעבודה, יותר מכישרון, זו היכולת של הבחורה מראשון לציון (כן, שוב ראשון לציון) לעלות על המשטח ברגע. המדליה הרביעית של ישראל בטוקיו מדהים: היי חבר'ס, יצא מטבע חדש ששמו pi (פאי).מה ששונה במטבע הזה ביחס לאחרים הוא שאפשר לכרות אותו בטלפון!סמרטפון כורה.

אשרם, דולגופיאט, מוקי, גורבנקו (שחר גרוס, איציק בלניצקי, נעם מורנו) חלפו לא פחות מחמש שנים של עבודה קשה מאז הסתיימו להם המשחקים האולימפיים בריו 2016, ואחרי המתנה ארוכה מהרגיל מגיעה לה גם אולימפיאדת טוקיו 2020. הישג היסטורי למתעמלת, שסיימה ראשונה בתחרות הקרב רב. וזה נכון ואף התחדד מאז. לינוי אשרם הבטיחה מדליה, וקרובה לזהב. מקווה שאין לה קונקשן במוסקבה.

ניסוי כלים אחרון ללינוי אשרם לפני טוקיו
ניסוי כלים אחרון ללינוי אשרם לפני טוקיו from images1.ynet.co.il
מדליית זהב באולימפיאדת טוקיו 2020! גדלה בראשון לציון והחלה להתאמן בהתעמלות אומנותית בגיל 7. לפני פתיחת האולימפיאדה, אלה הימים שכולנו סימנו ביומן. היי חבר'ס, יצא מטבע חדש ששמו pi (פאי).מה ששונה במטבע הזה ביחס לאחרים הוא שאפשר לכרות אותו בטלפון!סמרטפון כורה. אם תשאלו את לינוי אשרם מה הסוד שלה, היא תצביע על יצר התחרות. דווקא מהרגע הזה, התברר מאיזה חומר היא עשויה. לא רק שהיא אוהבת לנצח, היא גם חולה על התחרות עצמה. הזוכה בקרב רב בהתעמלות אומנותית היא המתעמלת הלא.

לינוי אשרם שמרה לנו את הטוב לסוף.

לינוי אשרם עמדה בכל הציפיות שהוצבו בפניה, ועשתה את הבלתי יאומן כשזכתה בזהב באולימפיאדת טוקיו בגמר הקרב רב בהתעמלות אומנותית. הזוכה בקרב רב בהתעמלות אומנותית היא המתעמלת הלא. לפני פתיחת האולימפיאדה, אלה הימים שכולנו סימנו ביומן. דווקא מהרגע הזה, התברר מאיזה חומר היא עשויה. לא רק שהיא אוהבת לנצח, היא גם חולה על התחרות עצמה. לינוי אשרם עם מדליית הזהב, אולימפיאדת טוקיו 2020 (צילום: כאן חדשות | דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו ליולי 2021 העמידה לפני המתעמלת האומנותית המעוטרת לינוי אשרם אתגר. אם תשאלו את לינוי אשרם מה הסוד שלה, היא תצביע על יצר התחרות. עשיתי את מה שחלמתי עליו כל החיים. לינוי אשרם סיימה את תרגיל הכדור, קיבלה ניקוד של 28.250. טוקיו 2020 | חדשות טוקיו 2020 צ'מטאי סלפטר עצרה, לינוי אשרם בגמר, וגמר בכדורסל: אף שפה ושם מתקדמות גם מתעמלות מבלארוס או בולגריה, השליטה של אשרם בגיל 22 בתחרויות היא פנומנלית. הישג היסטורי למתעמלת, שסיימה ראשונה בתחרות הקרב רב.

האחיות אברינה מאיימות ורק מדליה אחת עומדת על הפרק, אבל הספורטאית הכי מבטיחה במשלחת שלנו נשארה מפוקסת. לינוי אשרם וניקול זליקמן במוקדמות תרגיל הקרב רב, ובתקווה שגם שתיהן יתמודדו מחר בגמר התרגיל. חמש שנים שלינוי אשרם סוחבת על עצמה נטל כבד מנשוא של ציפיות. לינוי אשרם היא מותג עולמי. דווקא מהרגע הזה, התברר מאיזה חומר היא עשויה.

Sw9lmvmnqje06m
Sw9lmvmnqje06m from img.mako.co.il
בימים האחרונים, הוא גם גרם לה לרדת במשקל, ולהיכנס ללחץ. לינוי אשרם עשתה היום היסטוריה עולמית כשזכתה במדליית זהב. לינוי אשרם עמדה בכל הציפיות שהוצבו בפניה, ועשתה את הבלתי יאומן כשזכתה בזהב באולימפיאדת טוקיו בגמר הקרב רב בהתעמלות אומנותית. המדליה הרביעית של ישראל בטוקיו מדהים: יותר מעבודה, יותר מכישרון, זו היכולת של הבחורה מראשון לציון (כן, שוב ראשון לציון) לעלות על המשטח ברגע. זמן קצר אחרי טקס המדליות, התראיינה ואמרה בהתרגשות: About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. מאמצי המתעמלת האומנותית להישאר בשיא, למרות דחיית המשחקים האולימפיים.

הדפסה שליחת מייל לכותב/ת מצאתם טעות?

לינוי אשרם עם מדליית הזהב, אולימפיאדת טוקיו 2020 (צילום: יותר מעבודה, יותר מכישרון, זו היכולת של הבחורה מראשון לציון (כן, שוב ראשון לציון) לעלות על המשטח ברגע. כאילו זה לא מספיק, את המוקדמות היא פתחה בטעות לא אופיינית. קבלו את לינוי אשרם, המקום הראשון בפרוייקט המדליה הישראלית הבאה היי חבר'ס, יצא מטבע חדש ששמו pi (פאי).מה ששונה במטבע הזה ביחס לאחרים הוא שאפשר לכרות אותו בטלפון!סמרטפון כורה. חמש שנים שלינוי אשרם סוחבת על עצמה נטל כבד מנשוא של ציפיות. גדלה בראשון לציון והחלה להתאמן בהתעמלות אומנותית בגיל 7. מאמצי המתעמלת האומנותית להישאר בשיא, למרות דחיית המשחקים האולימפיים. לא רק שהיא אוהבת לנצח, היא גם חולה על התחרות עצמה. בימים האחרונים, הוא גם גרם לה לרדת במשקל, ולהיכנס ללחץ. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. אף שפה ושם מתקדמות גם מתעמלות מבלארוס או בולגריה, השליטה של אשרם בגיל 22 בתחרויות היא פנומנלית. עשיתי את מה שחלמתי עליו כל החיים.

לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2020 והאהבה החדשה. אף שפה ושם מתקדמות גם מתעמלות מבלארוס או בולגריה, השליטה של אשרם בגיל 22 בתחרויות היא פנומנלית. בימים האחרונים, הוא גם גרם לה לרדת במשקל, ולהיכנס ללחץ. זליקמן רשמה הופעה יציבה וסיימה שביעית. המדליה הרביעית של ישראל בטוקיו מדהים:

An47yakcnqzuhm
An47yakcnqzuhm from ynet-images1.yit.co.il
לינוי אשרם עמדה בכל הציפיות שהוצבו בפניה, ועשתה את הבלתי יאומן כשזכתה בזהב באולימפיאדת טוקיו בגמר הקרב רב בהתעמלות אומנותית. אשרם שנחשבת למועמדת בכירה למדליה, התגברה על תרגיל חישוק לא טוב עם ביצועים נהדרים ומקום שלישי. יותר מעבודה, יותר מכישרון, זו היכולת של הבחורה מראשון לציון (כן, שוב ראשון לציון) לעלות על המשטח ברגע. כאילו זה לא מספיק, את המוקדמות היא פתחה בטעות לא אופיינית. לינוי אשרם אלופה אולימפית, להתעמלות אומנותית באולימפידת טוקיו 2020.מירי נבו צועקת מהתרגשות מרוב אושר חמש שנים שלינוי אשרם סוחבת על עצמה נטל כבד מנשוא של ציפיות. זליקמן רשמה הופעה יציבה וסיימה שביעית. גדלה בראשון לציון והחלה להתאמן בהתעמלות אומנותית בגיל 7.

כאן חדשות | דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו ליולי 2021 העמידה לפני המתעמלת האומנותית המעוטרת לינוי אשרם אתגר.

לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2020 והאהבה החדשה. לינוי אשרם עמדה בכל הציפיות שהוצבו בפניה, ועשתה את הבלתי יאומן כשזכתה בזהב באולימפיאדת טוקיו בגמר הקרב רב בהתעמלות אומנותית. אשרם שנחשבת למועמדת בכירה למדליה, התגברה על תרגיל חישוק לא טוב עם ביצועים נהדרים ומקום שלישי. לינוי אשרם היא מותג עולמי. אם תשאלו את לינוי אשרם מה הסוד שלה, היא תצביע על יצר התחרות. גדלה בראשון לציון והחלה להתאמן בהתעמלות אומנותית בגיל 7. בגיל 13 נשברה ועברה לשחייה, אבל השתעממה וחזרה להתעמלות מהר מאוד. לינוי אשרם סיימה את תרגיל הכדור, קיבלה ניקוד של 28.250. מאמצי המתעמלת האומנותית להישאר בשיא, למרות דחיית המשחקים האולימפיים. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. הדפסה שליחת מייל לכותב/ת מצאתם טעות? וזה נכון ואף התחדד מאז. כאן חדשות | דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו ליולי 2021 העמידה לפני המתעמלת האומנותית המעוטרת לינוי אשרם אתגר.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook